lesz holnap es megkertek hogy csinaljak egy tortat. Torolkozore mindig szukszeg van ugy gondoltam ez egy jo ajandek, hogy ne legyen csak ugy bele teve egy taskaba szet neztem az interneten hogy mit is lehet talalni Hat ez lett az eredmeny. A hajtogatast meg talalod itt kicsit alakitottam rajta mert nekem tobb torolkozom volt mint amivel bemutattak szoval a folso szarnyat ugy adtam en hozza.
will be tomorrow and I was asked to make a cake. I tought to bring some towels in a household we always need towels. Than I looked up on the internet how can I make it more intersting this is the result. You can find the folding here I did changed a bit I had more towels than the presentation, the top wings i made it up.
3 megjegyzés:
Nagyon ötletes, és a torta gyönyörű!!!
Nagyon koszonom Zsuzs es kulon azt hogy idot szantal es hagytal uzenetet.
Szeretettel Anikó!
Megjegyzés küldése