Ez torta nagyon nevezetes nekem.
Mint azt a masik blogomba olvashato van magyar ovi itt Jacksonvilleben. Az ovoneni kedves Eva megkeresett, nem is tudja o szeretne egy tortat a lanyanak de hat eleg rovid az ido es nem szeretne ha alkalmatlan lenne. Mondom neki szivesen megcsinalom milyen legyen. Erre Eva hat nem is tudja a lanya az repuloket meg mortokat szereti szoval nem igazan lanyos torta kellene, de nezzem meg a FB kozossegi oldalon es latok ott kepeket abbol majd kapok otletet.
Nezegetem a kepeket es hat egyszercsak leesik hogy a lanya "Blue angel" azaz Kek Angyal. Tudom nem sokat mond ez igy de nekunk akik itt elunk Jacksonvillebe, nagy dolog olyasmi mint magyarorszagon a repulosnap de azert nagyobba mert hat itt minden nagyobb. Teljesen oda voltam a megtiszteltetestol h en csinalhatok tortat egy ilyen kituno lanynak es buszkeseg toltott el h egy magyar lany tagja a Kek Angyalnak. Kicsi a vilag ugyebar. Megtudtam Evatol h a lanya a repulogepek karbantartasaval foglalkozik.
This cake is something I will always remember.
In my other blog I wrote aboute having a Hungarian preschool here in Jacksonville. The teacher asked me to make a cake for her doughter, if not to short of notes. I told her it is ok and I wanted to know how should look like, so she told me to go on her FB and see the pictures and find something. Looking at the pictures finally I realized that her doughter is a Blue Angel. You can imagin how honored I felt to be the one making a cake for a Blue Angel. I a soo proud that there is a Hungarian in the Blue Angel team. What a small wolrd. I found out from Eva that her daughter is helping with the plain maintenance.
2 megjegyzés:
Nagyon szép! Kedves vagy Anikó! Biztos nagyon örültek a tortának.
KOszonom, utalag meg tudtam hogy nagy sikere volt a tortanak es ez a fontos.
Megjegyzés küldése